• 09-05-2025, 15:13:30
    #1
    Merhaba, yurtdışı yerleşik vatandaşım. 2 milyon TL'ye yakın kredi kartı limitim var, neredeyse kartları hiç kullanmıyorum bile kendi kendine artıp duruyor. Çevremde benim dışımda hiç kimse kredi kartı kullanmıyor, o yüzden buraya yazıyorum. Herkesin kredi kartı limitleri bu kadar yüksek mi acaba?
  • 09-05-2025, 15:15:14
    #2
    durup dururken 200k yapmışlar.
    bide findeks raporum orta+ hayret ettim.

    zamanında çok ihtiyacım varken onay vermeyen bankalar şimdi şakır şakır arıyor kart verelim diye
  • 09-05-2025, 15:22:23
    #3
    Bot / Otomasyon uzmanı
    zaten mantık budur bankacılıkta ihtiyacı olan reddedilir olmayana onay verilir
  • 09-05-2025, 15:28:34
    #4
    Belki biliyorsunuzdur, yinede yazayım,
    mobil bankacılıktan girince, kart ayarları bölümünde, limitim otomatik artısın talimatınız vardır, o yüzden sürekli artıyordur. o tik işaretini kaldırınca siz istemedikçe limit artmaz.
  • 09-05-2025, 15:28:56
    #5
    Evet 3-4 gün oluyor garanti 500k finansbank 250k yapmış limitleri. Diğer bankalarla toplayınca 1 milyonu geçiyor. Aylık gelire baksan onda biri bile değil
  • 09-05-2025, 15:31:34
    #6
    hanımın kartı 1m , benim istemediğim halde 200k istesem bana da 1m verirler gibi
    devamlı limiti düşürmeye çalışıyoruz onlar 1m yapıyor ben 100k 200k ya düşürüyorum
  • 09-05-2025, 15:48:13
    #7
    Tek diyeceğim düşme ahmedim. Bir kart kalsın limiti maaşınız kadar yapın yoksa çok büyük sıkıntı oluyor
  • 09-05-2025, 16:07:21
    #8
    Çok ilginç hocam Aylık 55 60K Gelirim var, 10K Üstüne çıkamadım daha. Limitlerim hiç yükselmiyor hep ret yiyor.
    Her ay asgarisini düzenli yatırıp geç ödeme yapmamış olmama rağmen.
  • 09-05-2025, 16:11:30
    #9
    bence kartlarınız limitini düşürmeyin çünkü bankacılık kuralları gereği ihtiyacınız halinde limit arttırımı yapmak istediğinizde banka aynı limiti vermeye biliyor, illa ki ihtiyaç olur Allah korusun sağlık sorunu olur, taksitli bişey alman gerekir uygun bulursun vs vs, şu dönemde, kredi kartı kullanın demiyorum ama yüksek limitli bir kart kıyıda köşede durmalı bence. Statünüze gelirinize aldanmayın bankalar böyle şeylere her zaman bakmıyori.