Merhaba, yurtdışı yerleşik vatandaşım. 2 milyon TL'ye yakın kredi kartı limitim var, neredeyse kartları hiç kullanmıyorum bile kendi kendine artıp duruyor. Çevremde benim dışımda hiç kimse kredi kartı kullanmıyor, o yüzden buraya yazıyorum. Herkesin kredi kartı limitleri bu kadar yüksek mi acaba?