Forum kuralları hakkında sorum var
5
●156
- 06-05-2025, 23:58:22Kuralları yanlış gördüm veya düzenlemeyi unutmuşlar sanırım . Açık artırmaya teklif verip almayan birisine karşı negatif trade hakkı kullanılabilir yazıyor. Ancak şuan gördüm ki trade verdiğim kişinin negatif tradei kaldırılmış yani anlamıyorum herkes kafasına göre teklif versin kimse almasın kimse negatif trade yemesin gibi bir durum mu var ?
- 07-05-2025, 00:04:25Hiçbir karışıklık olmadı hocam son teklif veren kişi hesabı almak istemediğini söyledi bizde alma zorunluluğunuz var kurallara göre yoksa trade hakkımı kullanacağım dedim güzel bir dille söyledim . Ancak hesabı almadı trade gönderdim o da karşılık olarak trade verdi zorla satmaya çalışıyor gibi bişey yazmıştı bizde gerekli konuşma SS lerini gösterdik herhangi bir zorlama yok kendisinin verdiği trade profilimden kaldırıldı haksız olduğu için ancak onunki neden kaldırıldı onu anlamadımMrxberat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 07-05-2025, 00:06:08Garip, belki gözden kaçmışdır hocam yada kuralmı değişti acaba ?Zienmedia adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 07-05-2025, 00:06:42Bilmiyorum hocam değişmişse dahi yanlış bir kararMrxberat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 07-05-2025, 04:28:16Teklif veren için Açık arttırmadan caymak istisnai bir durum yoksa kurallara göre almak zorunda
Ama konudan anladığım kadarıyla istisnai bir durum bulunmuyor dolayısıyla siz haklısınız bu durumda
Kategori moderatörünü konuya etiketlerseniz daha hızlı işleme alınabilir