Mrxberat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bir karışıklık vardır bence.
Hiçbir karışıklık olmadı hocam son teklif veren kişi hesabı almak istemediğini söyledi bizde alma zorunluluğunuz var kurallara göre yoksa trade hakkımı kullanacağım dedim güzel bir dille söyledim . Ancak hesabı almadı trade gönderdim o da karşılık olarak trade verdi zorla satmaya çalışıyor gibi bişey yazmıştı bizde gerekli konuşma SS lerini gösterdik herhangi bir zorlama yok kendisinin verdiği trade profilimden kaldırıldı haksız olduğu için ancak onunki neden kaldırıldı onu anlamadım