Kuralları yanlış gördüm veya düzenlemeyi unutmuşlar sanırım . Açık artırmaya teklif verip almayan birisine karşı negatif trade hakkı kullanılabilir yazıyor. Ancak şuan gördüm ki trade verdiğim kişinin negatif tradei kaldırılmış yani anlamıyorum herkes kafasına göre teklif versin kimse almasın kimse negatif trade yemesin gibi bir durum mu var ?