Selamlar geçen gün iki ürünü ayrı ayrı aldım. Her ikisinin de kutusundan ayrı alıcı çıktı. Ancak mantıksız bir şey var. İki ürünün markası da logi buna rağmen neden ayrı alıcıları bilgisayara takıp usb portlarımı dolduruyorum. Tek bir alıcıdan ikisinide bağlayıp kullanma şansım yok mu?
Kullanan arkadaşlar bilgi verebilir mi? Teşekkürler.
MX Keys S ve MX Master S Hakkında
4
●80
- 01-05-2025, 12:40:43bluetooth pc de yok hocam tek alıcı ile sadece bir ibağlı maalesef. program da kurulu bi türlü anlamadım...Melihhh adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 01-05-2025, 12:47:51https://www.logitech.com/tr-tr/softw...ions-plus.html
bu kurulumu bunun üzerinden yapılıyordu diye hatırlıyorum - 01-05-2025, 20:22:38Kurdum diye hatırlıyorum ama yinede bakacağım hocam çok teşekkürlerMelihhh adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle