Selamlar geçen gün iki ürünü ayrı ayrı aldım. Her ikisinin de kutusundan ayrı alıcı çıktı. Ancak mantıksız bir şey var. İki ürünün markası da logi buna rağmen neden ayrı alıcıları bilgisayara takıp usb portlarımı dolduruyorum. Tek bir alıcıdan ikisinide bağlayıp kullanma şansım yok mu?

Kullanan arkadaşlar bilgi verebilir mi? Teşekkürler.