Melihhh adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
tek alıcı ile ikisini kullanabilirsin hiç bir sorun olmaz yada direk bluetooth ile bağlan Bende öyle tüm klavyelerim hem mac os hem windows bluetooth ile bağlılar.

mx ler için uygulamasını indirmen lazım kurulumu yapınca zaten diyor tekini çıkartabilirsin diye
bluetooth pc de yok hocam tek alıcı ile sadece bir ibağlı maalesef. program da kurulu bi türlü anlamadım...