Sizde de durum aynı mi?
13
●442
- 29-04-2025, 02:42:11Valla şaka maka bende gitmeyi düşünüyorum vergiler ayri dert ve adam reklam vermiş 2k ya site host domain dahil nasıl olabilir dedim artikopyan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 29-04-2025, 02:43:26Tüm dünyada bu işten ekmek yiyorlar ve ev araba herşyleri var. Bu ülkede de iki maus sallayan ben uzmanım diyor. Müşteriye gidiyor parayı indiriyorlar vur kaç taktiği uyguluyorlar. Sonra müşteriye gerçekten işin ehli gidiyor. Ama işi alamıyor müşteriler de artık çekinmeye başladı haliyle bugün büyük bir firma ile son görüşmem olumlu sonuçlandı. 3,5 aydır gidip geliyoruz. Deneme yapıyoruz okeylerlerse başlıyoruz durum o boyutlara geldi.
- 29-04-2025, 02:45:34vallaha dostum olmuyor işte. muhtemelen x bir script kuruyor kurumsal scriptler filan varya 200 liraya filans atılan yada orjinal olmayan bir wp tema kuruyor. host zaten sudan ucuz host işi yapılmaz artık. diğer yandan sen işini orjinal temayla, iyi bir dedicated ile kaliteli bir hizmetle yapmaya çalışıyorsun birde vergiler biniyor üzerine adam kaçak yapıyor senden iyi kazanıyor. vallaha Türkiye'de 10 yıllık firmamı kapattım şimdi %1 vergi ödüyorum x bir kazanca kadar ornek veriyorum 1.5 milyon tlye kadar vergi % vs. abi ne çekmişim ayakta tutucam diye pandemiden beri 2-3 sene cebimden destekledim.toprakcan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 29-04-2025, 02:49:10Eksa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle14 yıldır sektortdeyim 2 senedir ajans adama 5 k reklam danışmanlığı dedik merak ettim kabul edecek mi çok pahalı diyor ağzım açık kaldı 🤣 suan musteri bulmak imkansizlasti herkes bedava yap peşinde bende bugün sirketimi kapattım vergilerden bunaldimopyan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 29-04-2025, 02:49:45vur kaç yapıldı bana zamanında suç sizlerin değil mi hocalarım neden ekmek yedirdiniz böylelerine neden sosyal medyada olsa bi noktada bu işin uzmanları toplanmadıEksa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 29-04-2025, 02:51:41Bu konuda katılıyorum özellikler ajanslar birbirlerinin bacağına sıktı o onu kötüledi oda ötekini suan ise halen liyakatli yok hemde hiç yok olanlar gitti yada benim gibi sirket acti battiEyupkorkut adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle