Tüm dünyada bu işten ekmek yiyorlar ve ev araba herşyleri var. Bu ülkede de iki maus sallayan ben uzmanım diyor. Müşteriye gidiyor parayı indiriyorlar vur kaç taktiği uyguluyorlar. Sonra müşteriye gerçekten işin ehli gidiyor. Ama işi alamıyor müşteriler de artık çekinmeye başladı haliyle bugün büyük bir firma ile son görüşmem olumlu sonuçlandı. 3,5 aydır gidip geliyoruz. Deneme yapıyoruz okeylerlerse başlıyoruz durum o boyutlara geldi.