• 27-04-2025, 22:24:22
    #1
    Arkadaşlar öncelikle herkese hayırlı işler. Kısa ve öz bir sorum var. Ortalama bir ilçede yaşıyorum. Nüfusu 200.000 civarı. Buranın bulvarı diyebileceğimiz mevkide bir dükkanım var. İşlek cadde’de. Allah’a şükür evim arabam vs. de var. Herhangi bir kredi borcum yok. Üstüne yatırımlarım ve kenarda param var. Nasip olursa kirada olan dükkanıma kendim geçip bir iş yapmak istiyorum. Sizce bu ne iş olabilir ? Siz olsanız ne yapardınız ? İş fikirlerinize açığım.
  • 27-04-2025, 22:28:41
    #2
    Üyeliği durduruldu
    optik açardım ben
  • 27-04-2025, 22:30:53
    #3
    Dükkan kaç m2?
  • 27-04-2025, 22:31:13
    #4
    bulunduğun şehir yada mevkiyi bilmiyorum ve senin ilgi alanlarınıda bilmiyorum bir chef yada usta değilsen sakın cafe ve restaurant açma bunu diyebilirim

    maddi bir kaygın yok ama boş duracağıma severek yapacağım birşeyler yapmak istiyorum diyorsan o mevkide olmayan ve senin ilgi alanın olan yepyeni bir iş kurabilirsin, bu seni ilgi alanın ile ilgili insanlarlada bir araya getirir üstüne bunu ticarete çevirmiş olursun.. ve hem gelir hem de severek yapacak bir iş kurmuş olursun...
  • 27-04-2025, 22:33:24
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Çiğköfteci açmak mantıklı olurdu beceri istemiyor fazla para bağlamanıza gerek yok
  • 27-04-2025, 22:34:34
    #6
    Ne işten anlıyorsanız o işi yapın. Bilmediğiniz işe girerseniz elinizdekinden de olursunuz.
  • 27-04-2025, 22:36:59
    #7
    🔎 WhoisTR.net
    Başkasına muhtaç olacağınız bir iş olmasın, tek tavsiyem bu olabilir. Yani bir ustalık gerektiren, sizin yapamadığınız, ustanın eline bakacağınız, gelmediğinde veya bırakıp gittiğinde duracak bir iş olmasın. Bol kazançlar şimdiden.
  • 27-04-2025, 22:37:24
    #8
    Kırtasiye toptancısıyım kırtasiye açmayı düşünürseniz yardımcı olmak isterim.

    yakın çevrede okullar mevcut ise kırtasiye düşünebilirsiniz küçük ürünlerde örn : 10-20 tl aldığınız x2 satış fiyatınız oluyor , genel olarak kar marjı %50 gibi sezon harici oyuncak satarakta ek kazanç olur.
    Okullar ile aranız iyi olursa birlikte hareket ederseniz iş akışınız daha hızlı ilerler.
    İyi akşamlar.
  • 27-04-2025, 22:41:24
    #9
    Esnaflığa başlayıp eldeki avuçtakinide kaybediyim istiyorsunuz yani 😂 bu ekonomide esnaflık yapılmaz hocam