Arkadaşlar öncelikle herkese hayırlı işler. Kısa ve öz bir sorum var. Ortalama bir ilçede yaşıyorum. Nüfusu 200.000 civarı. Buranın bulvarı diyebileceğimiz mevkide bir dükkanım var. İşlek cadde’de. Allah’a şükür evim arabam vs. de var. Herhangi bir kredi borcum yok. Üstüne yatırımlarım ve kenarda param var. Nasip olursa kirada olan dükkanıma kendim geçip bir iş yapmak istiyorum. Sizce bu ne iş olabilir ? Siz olsanız ne yapardınız ? İş fikirlerinize açığım.