• 28-04-2025, 17:23:09
    #28
    burak16 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İst andolu yakada şimdi Mustafa Akgün Dr. Arattir
    teşekkürler.

    ByHickimse adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geçmiş olsun hocam bende de fıtık vardı sinirlere çok fazla baskı yapıyordu ayakta 2 3dk'dan fazla duramıyordum çok fazla acı çektiriyordu bana, fizik tedavi iğne ilaç hepsini denedim ama hiçbir işe yaramadı geçen sene ameliyat oldum şükür kurtuldum rahatladım.
    sizinki hangi doktor acaba
  • 28-04-2025, 17:27:20
    #30
    Protex adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    teşekkürler.



    sizinki hangi doktor acaba
    Yedikule surp pırgiç ermeni hastanesinde oldum hocam doktorum Aram beydi.
  • 28-04-2025, 20:49:06
    #31
    ByHickimse adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yedikule surp pırgiç ermeni hastanesinde oldum hocam doktorum Aram beydi.
    tşk ettim, bendede bel fıtıgı çıktı, yürüyünce sol bacak uyuşuyor.
    Hawk fab koltuk aldıgımdan bu yana oluştu ağrılar.
    Sizin koltuklarda hawk mıydı acaba
  • 28-04-2025, 21:09:07
    #32
    Teşhis dar kanal mı koydular?


    Bu da benim MR görüntüm geçen seneye ait. O gördüğün siyah kısım. Onun sağ taraftan ameliyat oldum soldan verdi bu sefer. Oraya platin atılması lazım 4 tane. Birkaç doktor bunu söyledi. Alternatif yöntemlerden Türkiye’de iğne tedavisi işini başlatan hocadanniğne yaptırıyorum. Ben fayda göremedim. Arkadaş da yaptırıyor onun ağrıları düzeldi.

    Algoloji bölümüne yönlendirsin orada iğne tedavisi yaptır. Şekerli su, kolajen iğnesi vs yaparak ortadaki dokulara canlandırıyor. O da çare olmazsa zaten bıçak altına yat
  • 29-04-2025, 15:00:40
    #33
    hocam aynı sorun babamda da vardı, abartı denilecek bir boyutta yürürken bile zorluk çekiyordu bir arkadaşının tavsiyesi üzerine bazı otlardan krem yapıp kullandı şuan gayet iyi durumda çok şükür wptan ulaşın belki sizede çözüm olur.
  • 02-05-2025, 16:36:48
    #34
    aliakbuz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam bir nöroloji ile görüşün ağrılarınızdan bahsedin sizlere muhtemelen direkt Lyrica planı oluşturacaktır. 25 75 150 ve 300 olarak dozları ayarlayacaktır. ağrınızı en az seviyeye indirecek bir ilaç. fakat günümüzde kötü niyetle kullanımı çok yaygın olduğu için araştırmanızı tavsiye ederim.

    Bugün nörolojiye gittim lyrica 75 yazdı bacağıma iğneli kameralar sokuldu sinirde sorun var mı diye ilk haftası akşamları 2 hafta sabah akşam yut dedi
  • 02-05-2025, 16:45:07
    #35
    Doktorları salla. Doktorların çoğu ticari olmuş durumda. Hepsi ameliyata yönlendiriyor. Ben, eşim, ablam aynı dönemde bel fıtığından rahatsızlandık. Ablam en kolay çözüm diye ameliyat oldu. 2 Yıldır beli doğrulmadı iki yakası bir araya gelmiyor kısacası. Eşim için alternatif tıp aradık. Çıkıkçıya gittik fayda etmedi. En son kuru iğne yaptırdık. 10 güne iyileşti. Ben de aynı şekilde kuru iğne yaptırdım geçti. Uzun lafın kısası "KURU İĞNE" yaptırın. Çözümünüz olacaktır yüksek ihtimalle. Düzgün bir yerde yaptırın. Fizyoterapistler yapıyor. Benim İzmir'de kendi arkadaşım var fizyoterapist, eve gelerek kendi yaptı sağolsun.
  • 03-05-2025, 05:47:13
    #36
    Maharaja adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Doktorları salla. Doktorların çoğu ticari olmuş durumda. Hepsi ameliyata yönlendiriyor. Ben, eşim, ablam aynı dönemde bel fıtığından rahatsızlandık. Ablam en kolay çözüm diye ameliyat oldu. 2 Yıldır beli doğrulmadı iki yakası bir araya gelmiyor kısacası. Eşim için alternatif tıp aradık. Çıkıkçıya gittik fayda etmedi. En son kuru iğne yaptırdık. 10 güne iyileşti. Ben de aynı şekilde kuru iğne yaptırdım geçti. Uzun lafın kısası "KURU İĞNE" yaptırın. Çözümünüz olacaktır yüksek ihtimalle. Düzgün bir yerde yaptırın. Fizyoterapistler yapıyor. Benim İzmir'de kendi arkadaşım var fizyoterapist, eve gelerek kendi yaptı sağolsun.
    Allah razı olsun hocam