hocam aynı sorun babamda da vardı, abartı denilecek bir boyutta yürürken bile zorluk çekiyordu bir arkadaşının tavsiyesi üzerine bazı otlardan krem yapıp kullandı şuan gayet iyi durumda çok şükür wptan ulaşın belki sizede çözüm olur.