burak16 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İst andolu yakada şimdi Mustafa Akgün Dr. Arattir
teşekkürler.

ByHickimse adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Geçmiş olsun hocam bende de fıtık vardı sinirlere çok fazla baskı yapıyordu ayakta 2 3dk'dan fazla duramıyordum çok fazla acı çektiriyordu bana, fizik tedavi iğne ilaç hepsini denedim ama hiçbir işe yaramadı geçen sene ameliyat oldum şükür kurtuldum rahatladım.
sizinki hangi doktor acaba