Doktorları salla. Doktorların çoğu ticari olmuş durumda. Hepsi ameliyata yönlendiriyor. Ben, eşim, ablam aynı dönemde bel fıtığından rahatsızlandık. Ablam en kolay çözüm diye ameliyat oldu. 2 Yıldır beli doğrulmadı iki yakası bir araya gelmiyor kısacası. Eşim için alternatif tıp aradık. Çıkıkçıya gittik fayda etmedi. En son kuru iğne yaptırdık. 10 güne iyileşti. Ben de aynı şekilde kuru iğne yaptırdım geçti. Uzun lafın kısası "KURU İĞNE" yaptırın. Çözümünüz olacaktır yüksek ihtimalle. Düzgün bir yerde yaptırın. Fizyoterapistler yapıyor. Benim İzmir'de kendi arkadaşım var fizyoterapist, eve gelerek kendi yaptı sağolsun.