• 22-04-2025, 21:40:59
    #1
    Arkadaşlar merhabalar kızım 19 aylık son 2 gündür geceleri ağlayarak uyanıyordu ve sakinleştirmek çok zordu doktor byebyenight damla önerdi şimdi kullandık 15 dk da uykuya daldı. bir kaç yorum okudum da şikayetvarda ürün 5 üzerinden 4.4 puanlı kullanıp yan etkisi gözleyen oldu mu?
  • 22-04-2025, 21:44:12
    #2
    Hocam biz 4 yaşından sonra kullandık, epey memnun kaldık, bir zararını da görmedik açıkçası. İçeriğinde karışık bitki çayları var zaten, 20 dakika içinde uyuya kalıyor ve kaliteli uyku uyuyor, sabahları dinç uyanıyor. Ama tabii 19 aylık bebek için uygun olur mu bilemedim, eczacınız varsa ona danışabilirsiniz hocam