Hocam biz 4 yaşından sonra kullandık, epey memnun kaldık, bir zararını da görmedik açıkçası. İçeriğinde karışık bitki çayları var zaten, 20 dakika içinde uyuya kalıyor ve kaliteli uyku uyuyor, sabahları dinç uyanıyor. Ama tabii 19 aylık bebek için uygun olur mu bilemedim, eczacınız varsa ona danışabilirsiniz hocam