Arkadaşlar merhabalar kızım 19 aylık son 2 gündür geceleri ağlayarak uyanıyordu ve sakinleştirmek çok zordu doktor byebyenight damla önerdi şimdi kullandık 15 dk da uykuya daldı. bir kaç yorum okudum da şikayetvarda ürün 5 üzerinden 4.4 puanlı kullanıp yan etkisi gözleyen oldu mu?