• 18-04-2025, 23:05:50
    #1
    Merhaba, eve yazıcı almak istiyorum. Öyle çok işim olmuyor fakat dışarıda adamlar 1 kağıt baskıya 10₺ istiyor tek sayfa
    Canon E414 gördüm fiyatı baya uygun fakat kartuş gibi şeyler de sıkıntı oluyor mu bilmiyorum. 300 baskı falan yazmışlar internete.

    Fiyat performans tarama özelliği olan renkli basabilen yazıcı arıyorum. Önerisi olan var mı?
  • 18-04-2025, 23:09:44
    #2
    Hocam epsonun doldurulabilir urunleri var. Onlar daha güzel daha iyi baski yapiyor.
  • 18-04-2025, 23:11:20
    #3
    _muzaffer_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam epsonun doldurulabilir urunleri var. Onlar daha güzel daha iyi baski yapiyor.
    eve alınacağı için pek bu fiyatlara çıkma taraftarı değilim hocam.
  • 18-04-2025, 23:39:28
    #4
    Danışman
    Şahsi tavsiyem yazıcı tamiri yapan tanınan bir yerden 2. el bir ürün almanız.
    Dolum işlemini de onlar yapacağı için işinizi görecek bir model önerebilirler.

    Ve şunu söyleyeyim. Yazıcıdan beklediğiniz pek çok özellik aslında şart değil.
    100-200 TL ye tonerini değiştirebileceğiniz 2000+ sayfa basan 20 yaşında eski
    makineler halen kullanılıyor piyasada. Hatta kapış kapış gidiyor. İlla renkli
    çıktı olması lazım ve çok çıktı alacağım diyorsanız bir şey diyemem ama ayda
    3-5 renkli çıktı için renkli yazıcı almak çok mantıklı değil.

    Kendi yazıcımı 4 yıldır kullanıyorum. Toplasan 500 TL harcamadım almaya-tonere.
    Ama renkliye girerseniz maliyetler belki 10 katına çıkıyor
  • 19-04-2025, 04:44:55
    #5
    Örnegin yazıcı 500₺ ise kartuşları 1000₺ oluyor genelde renkli tonerli olanlar var HP tavsiye ederim
  • 19-04-2025, 05:35:32
    #6
    EPSON ECOTANK L6290 kullanıyorum tavsiye ederim
  • 19-04-2025, 11:02:59
    #7
    Fahrettin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şahsi tavsiyem yazıcı tamiri yapan tanınan bir yerden 2. el bir ürün almanız.
    Dolum işlemini de onlar yapacağı için işinizi görecek bir model önerebilirler.

    Ve şunu söyleyeyim. Yazıcıdan beklediğiniz pek çok özellik aslında şart değil.
    100-200 TL ye tonerini değiştirebileceğiniz 2000+ sayfa basan 20 yaşında eski
    makineler halen kullanılıyor piyasada. Hatta kapış kapış gidiyor. İlla renkli
    çıktı olması lazım ve çok çıktı alacağım diyorsanız bir şey diyemem ama ayda
    3-5 renkli çıktı için renkli yazıcı almak çok mantıklı değil.

    Kendi yazıcımı 4 yıldır kullanıyorum. Toplasan 500 TL harcamadım almaya-tonere.
    Ama renkliye girerseniz maliyetler belki 10 katına çıkıyor
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Örnegin yazıcı 500₺ ise kartuşları 1000₺ oluyor genelde renkli tonerli olanlar var HP tavsiye ederim
    FoRgEd adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    EPSON ECOTANK L6290 kullanıyorum tavsiye ederim
    değerli bilgiler için teşekkür ederim.
    sanırım Canon E414 alacağım. kartuş kısmında ya doldurma kiti alırım yada bitmeyen kartuş modülü takarım diye düşünüyorum.