Merhaba, eve yazıcı almak istiyorum. Öyle çok işim olmuyor fakat dışarıda adamlar 1 kağıt baskıya 10₺ istiyor tek sayfa
Canon E414 gördüm fiyatı baya uygun fakat kartuş gibi şeyler de sıkıntı oluyor mu bilmiyorum. 300 baskı falan yazmışlar internete.
Fiyat performans tarama özelliği olan renkli basabilen yazıcı arıyorum. Önerisi olan var mı?