Fahrettin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şahsi tavsiyem yazıcı tamiri yapan tanınan bir yerden 2. el bir ürün almanız.
Dolum işlemini de onlar yapacağı için işinizi görecek bir model önerebilirler.

Ve şunu söyleyeyim. Yazıcıdan beklediğiniz pek çok özellik aslında şart değil.
100-200 TL ye tonerini değiştirebileceğiniz 2000+ sayfa basan 20 yaşında eski
makineler halen kullanılıyor piyasada. Hatta kapış kapış gidiyor. İlla renkli
çıktı olması lazım ve çok çıktı alacağım diyorsanız bir şey diyemem ama ayda
3-5 renkli çıktı için renkli yazıcı almak çok mantıklı değil.

Kendi yazıcımı 4 yıldır kullanıyorum. Toplasan 500 TL harcamadım almaya-tonere.
Ama renkliye girerseniz maliyetler belki 10 katına çıkıyor
Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Örnegin yazıcı 500₺ ise kartuşları 1000₺ oluyor genelde renkli tonerli olanlar var HP tavsiye ederim
FoRgEd adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
EPSON ECOTANK L6290 kullanıyorum tavsiye ederim
değerli bilgiler için teşekkür ederim.
sanırım Canon E414 alacağım. kartuş kısmında ya doldurma kiti alırım yada bitmeyen kartuş modülü takarım diye düşünüyorum.