• 18-04-2025, 02:09:37
    #28
    hexonix adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Son yorumum; Bu tatlı konu ve sohbet için hepinize teşekkürler, hepinizin gecesi güzel olsun

    3-5 Kişiyle genelleme toplumu bir tutamazsınız.
    Amacım eleştirmek değil fakat; Eleştiri, gerçeği saklamaz; yalnızca gözleri açar.
    Madem eleştiri olarak algıladınız;
    Eleştirimi gereksiz bulabilirsiniz, ama her durumda kendini savunmak zorunda kalanlar genelde yolun sonuna gelmiş olanlardır. Saygı her zaman yerini bulur.
    hiç sorun yok düşünelim müzakere edelim saygı değer dostum yaptığın değerli yorumlar için de teşekkür ederiz
  • 18-04-2025, 02:14:27
    #29
    hexonix adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu tatlı konu ve sohbet için hepinize teşekkürler, hepinizin gecesi güzel olsun

    3-5 Kişiyle genelleme toplumu bir tutamazsınız.
    Amacım eleştirmek değil fakat; Eleştiri, gerçeği saklamaz; yalnızca gözleri açar.
    Madem eleştiri olarak algıladınız;
    Eleştirimi gereksiz bulabilirsiniz, ama her durumda kendini savunmak zorunda kalanlar genelde yolun sonuna gelmiş olanlardır. Saygı her zaman yerini bulur.
    Ben savunmuyorum hocam yapay zekayı, ama gün geliyor yapay zeka bir yazılımcıdan çok daha uygun fiyata çok daha güzel işler çıkarıyor. Bunu belirtiyorum ve diyorum ki bir yazılımcının emeği kadar olamaz diye belirtiyorum. ama insanların eleştirme ihtiyacı çok daha fazla olduğu için sizi tenzih ederek söylüyorum okumadan yorum yapan çok. ben yapay zeka sayesinde depremzede olarak devletten kuruş almadan ev yapmış, araba almışım üstüne 3 tane işim var şu anda 2 tane de dükkanım. bir yazılımcıdan istedğim şey yüzünden ben yapay zekaya yönelmişim bunu dile getiriyorum. Yeri gelirse dediğiniz gibi elbet yazılımcıyla çalışırım daha iyi diyebilirim. Şu anlık yapay zeka bana kazandırdı ama bu yazılımcının kapris ve uçuk fiyatları yüzünden oldu demek istiyorum. Yoksa bir insanla bir yapay zekayı asla bir tutmam insan tercihimdir.


    edit sizin de geceniz güzel olsun hocam kırdıysam özür dilerim
  • 18-04-2025, 02:16:48
    #30
    Üyeliği durduruldu
    Punisher adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben savunmuyorum hocam yapay zekayı, ama gün geliyor yapay zeka bir yazılımcıdan çok daha uygun fiyata çok daha güzel işler çıkarıyor. Bunu belirtiyorum ve diyorum ki bir yazılımcının emeği kadar olamaz diye belirtiyorum. ama insanların eleştirme ihtiyacı çok daha fazla olduğu için sizi tenzih ederek söylüyorum okumadan yorum yapan çok. ben yapay zeka sayesinde depremzede olarak devletten kuruş almadan ev yapmış, araba almışım üstüne 3 tane işim var şu anda 2 tane de dükkanım. bir yazılımcıdan istedğim şey yüzünden ben yapay zekaya yönelmişim bunu dile getiriyorum. Yeri gelirse dediğiniz gibi elbet yazılımcıyla çalışırım daha iyi diyebilirim. Şu anlık yapay zeka bana kazandırdı ama bu yazılımcının kapris ve uçuk fiyatları yüzünden oldu demek istiyorum. Yoksa bir insanla bir yapay zekayı asla bir tutmam insan tercihimdir.


    edit sizin de geceniz güzel olsun hocam kırdıysam özür dilerim
    Ben kırdıysam özür dilerim amaç tartışmak kafa yormak muhabbet etmek. Zaten ki Yapay zekanın sunduğu kazançları görmek farklı bir şey, o kazancı sürdürülebilir kılmak ise bambaşka bir oyun.
  • 18-04-2025, 02:23:57
    #31
    Bu cevap, konu sahibi tarafından kabul edilebilir bir cevap olarak işaretlendi.
    Bir script 750$ mı?


    20$ a ne dersin peki?

    Esnaf adam bu scripte 750 veremez. 200 e okeyiz




    Asıl ölücü bunlar
  • 18-04-2025, 02:26:13
    #32
    neto adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bir script 750$ mı?


    20$ a ne dersin peki?

    Esnaf adam bu scripte 750 veremez. 200 e okeyiz




    Asıl ölücü bunlar
    vallaha hocam güldürdünüz gece gece allahda sizi güldürsün
  • 18-04-2025, 02:45:05
    #33


    monalisa parası verip böyle bişe de alabilirsin..
  • 18-04-2025, 03:49:27
    #34
    Yapay zeka diyen arkadaşlara ufak bir hatırlatma, ChatGPT'nin aylık abonelik ücreti forumda websitesi için verilen tekliflerden daha yüksek.
    Asgari ücretli birisi saatlik 115 TL (brüt) kazanıyormuş. Websitesi için kaç saat çalışacaksınız? Ortalama bir site için 30 saat uğraşırsınız diye düşünüyorum (tasarım tarafında yapay zeka o kadar gelişmedi).
    Yapay zeka maliyeti + Çalışma süresi (asgari ücretten) 4250₺ ediyor.

    Şimdi asıl soru: deneyimli bir yazılımcı ofis kirası, bağkur, vergi, muhasebeci, forum premium ödemeleri bulunuyorken ne kadar fiyat verebilir?
    Şu an deneyimli yazılımcının (ortalama 5 yıl) piyasada aldığı maaş en kötü 75-80K₺'ye denk geliyor.
    Maaşa oranla sigortası yatıyor, gideri yok, yemek kartı var, iş var mı diye düşünmüyor ve saatliği ortalama 400₺ net kazanıyor.

    Burada 750-3000-5000 konuşanların piyasadan haberi yok, şu an kurumsal web sitesi için ajanslar +70.000₺ fiyat veriyor. Bir tanıdığa (kasap) geçen sene 70.000₺ teklif vermişler, adam fazla diyince indirim bile yapmamışlar.

    Uzun lafın kısası işini iyi yapan emeğinin karşılığını ister, R10'da teklifimi verip geçiyorum uygunsa çalışıyoruz.
  • 18-04-2025, 05:55:27
    #35
    SSA
    Kurumsal PLUS
    Kendine ve işine saygısı olanlar zaten ederi neyse onu istiyor bu yüzden ölücüler olsa da bilinçli müşteri zaten geleceği yeri biliyor
  • 18-04-2025, 07:57:35
    #36
    Daha kalitelisini bulsun bulabilirse