Son yorumum; Bu tatlı konu ve sohbet için hepinize teşekkürler, hepinizin gecesi güzel olsun
3-5 Kişiyle genelleme toplumu bir tutamazsınız.
Amacım eleştirmek değil fakat; Eleştiri, gerçeği saklamaz; yalnızca gözleri açar.
Madem eleştiri olarak algıladınız;
Eleştirimi gereksiz bulabilirsiniz, ama her durumda kendini savunmak zorunda kalanlar genelde yolun sonuna gelmiş olanlardır. Saygı her zaman yerini bulur.
hiç sorun yok düşünelim müzakere edelim saygı değer dostum yaptığın değerli yorumlar için de teşekkür ederiz