hexonix adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu tatlı konu ve sohbet için hepinize teşekkürler, hepinizin gecesi güzel olsun

3-5 Kişiyle genelleme toplumu bir tutamazsınız.
Amacım eleştirmek değil fakat; Eleştiri, gerçeği saklamaz; yalnızca gözleri açar.
Madem eleştiri olarak algıladınız;
Eleştirimi gereksiz bulabilirsiniz, ama her durumda kendini savunmak zorunda kalanlar genelde yolun sonuna gelmiş olanlardır. Saygı her zaman yerini bulur.
Ben savunmuyorum hocam yapay zekayı, ama gün geliyor yapay zeka bir yazılımcıdan çok daha uygun fiyata çok daha güzel işler çıkarıyor. Bunu belirtiyorum ve diyorum ki bir yazılımcının emeği kadar olamaz diye belirtiyorum. ama insanların eleştirme ihtiyacı çok daha fazla olduğu için sizi tenzih ederek söylüyorum okumadan yorum yapan çok. ben yapay zeka sayesinde depremzede olarak devletten kuruş almadan ev yapmış, araba almışım üstüne 3 tane işim var şu anda 2 tane de dükkanım. bir yazılımcıdan istedğim şey yüzünden ben yapay zekaya yönelmişim bunu dile getiriyorum. Yeri gelirse dediğiniz gibi elbet yazılımcıyla çalışırım daha iyi diyebilirim. Şu anlık yapay zeka bana kazandırdı ama bu yazılımcının kapris ve uçuk fiyatları yüzünden oldu demek istiyorum. Yoksa bir insanla bir yapay zekayı asla bir tutmam insan tercihimdir.


edit sizin de geceniz güzel olsun hocam kırdıysam özür dilerim