• 15-04-2025, 21:34:23
    #1
    Selamlar uzatmadan kısa net soracağım.
    Babamın Bi iş kazası olayı oldu.
    Geçtiğimiz yıl bayram arefesi Bi avukat tuttuk.
    O gün bugündür sistem yavaş ilerliyor ayağına bu zamana kadar geldik ite ka ka mahkeme günü aldık vs dedi Nisan ayı için araya bayram vs girince. Günü ertelediler 9. Aya dedi l. Hiç aklıma uyap a bakmak gelmemişti. Baktığımda babamın adına hiçbir dava dosya açılışı yok bu normal mi ?
    Değilse ona göre muamele edeceğim avukat beye
  • 15-04-2025, 21:39:38
    #2
    Mahkeme açılmış olsa muhakkak görünür, avukat sizi kekliyor sanırım!
  • 15-04-2025, 21:40:55
    #3
    Selist adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Mahkeme açılmış olsa muhakkak görünür, avukat sizi kekliyor sanırım!
    Evet sanırım öyle, yine kendi adaletimizi kendimiz sağlayacağız da bundan çıkarı ne ?
  • 15-04-2025, 21:43:35
    #4
    benim bildiğim kadar ne kadar uzun bile sürse dava eğer açılmışsa uyapta görünmesi gerek hocam görünmüyorsa açılmamıştır ben böyle biliyorum avukat arkadaşlar var forumda gören olsa daha detaylı bilgi verir
  • 15-04-2025, 21:46:17
    #5
    Burhanese2007 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet sanırım öyle, yine kendi adaletimizi kendimiz sağlayacağız da bundan çıkarı ne ?
    Bence başka bir avukattan yardım alın. Durumu sorun ayrıca bazı durumlar süreli oluyor, umarım öyle bir durum değildir başvuru süresi vs geçmemiştir.
  • 15-04-2025, 21:54:08
    #6
    bende maas tazminat actım is yeri umrunda olmadı arabucluk falan yok dediler avukat dava acın dedim tamam dediler ne yaptınız masaj atım 4 gundur ses yok
  • 15-04-2025, 22:03:14
    #7
    Vatandaş UYAP'ta dava dosyası görünür, eğer gerçekten yoksa avukatı Baro'ya bile şikayet edebilirsiniz.
    Ama kendinizden emin olun, gerekirse ilgili mahkeme kalemini arayın. Yine ayrıca avukattan, dava dosyasıyla ilgili evrak kürek ne varsa isteyin. Bir yanlışlık olursa sizden tazminat da alır, sonuçta karşınızdaki adam avukat.

    Ama durum anlattığınız gibiyse, sallandırırsınız dolandırıcılıktan.
  • 15-04-2025, 22:35:51
    #8
    Dava dosya numarası ve mahkeme detay bilgilerini alın ve bu bilgilerle sorgulama yapın.
    Örneğin: İstanbul Anadolu bölge, 2. İcra Mahkemesi mahkeme adı, 1234/1234 dosya adı gibi. Rastgele yazdım ama almanız gereken cevap bunun gibi bir şey. Takiben bunu sorgulayacaksınız. Eğer bunu alamıyorsanız, doğrudan Ağır Ceza Mahkemesine dava açın. Çünkü avukatlar mesleği gereği Ağır Ceza Mahkemesinde yargılanması gerekir. Amatör değiller, bu nedenle yapabilecekleri suç, ağır suç niteliğindedir. Ağır Ceza'dan ceza alan biri, normalde alacağı cezanın misliyle fazlasını alır. Avukat değilse zaten durum daha da kötü bir yere doğru gider.
  • 16-04-2025, 10:05:56
    #9
    Caty adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dava dosya numarası ve mahkeme detay bilgilerini alın ve bu bilgilerle sorgulama yapın.
    Örneğin: İstanbul Anadolu bölge, 2. İcra Mahkemesi mahkeme adı, 1234/1234 dosya adı gibi. Rastgele yazdım ama almanız gereken cevap bunun gibi bir şey. Takiben bunu sorgulayacaksınız. Eğer bunu alamıyorsanız, doğrudan Ağır Ceza Mahkemesine dava açın. Çünkü avukatlar mesleği gereği Ağır Ceza Mahkemesinde yargılanması gerekir. Amatör değiller, bu nedenle yapabilecekleri suç, ağır suç niteliğindedir. Ağır Ceza'dan ceza alan biri, normalde alacağı cezanın misliyle fazlasını alır. Avukat değilse zaten durum daha da kötü bir yere doğru gider.
    Kişinin avukat olduğundan %100 eminim saten kaç kere ofisine de gittik ki tanıdık biri vesile oldu kendisine .
    Sabah aradım kendisini açık açık söyledim
    Bana söylediği dosyayı sizin görememeniz normal neden dedim avukatlar kendi uzerlerinden dava açarsa dosya yi vatandaş portaljnda göremiyorsunuz. Dedi dedim sen bana dosya numarasını gönder bekliyorum ofise geçip atacakmış