Selist adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Mahkeme açılmış olsa muhakkak görünür, avukat sizi kekliyor sanırım!
Evet sanırım öyle, yine kendi adaletimizi kendimiz sağlayacağız da bundan çıkarı ne ?