Selamlar uzatmadan kısa net soracağım.
Babamın Bi iş kazası olayı oldu.
Geçtiğimiz yıl bayram arefesi Bi avukat tuttuk.
O gün bugündür sistem yavaş ilerliyor ayağına bu zamana kadar geldik ite ka ka mahkeme günü aldık vs dedi Nisan ayı için araya bayram vs girince. Günü ertelediler 9. Aya dedi l. Hiç aklıma uyap a bakmak gelmemişti. Baktığımda babamın adına hiçbir dava dosya açılışı yok bu normal mi ?
Değilse ona göre muamele edeceğim avukat beye