• 12-04-2025, 14:02:55
    #1
    Garanti Bankası ATM'sinde Tanımlanamayan para' olduğu belirtildi. Bende o sırada önceki parayı içeride bıraktım oradan ayrıldım sanırım onaylamadım net hatırlamıyorum açıkcası para hesaba geçmemiş, para yüksek ihtimalle ATM içinde kaldı, bu durumda ne yapılmalı? var mı başına böyle bir olay gelen?
  • 12-04-2025, 14:04:09
    #2
    Eğer kartı alıp parayı falan vermediyse ay sonu sayımda fazla çıkınca size iade ederler hocam bankayı arayın başvuru yapın
  • 12-04-2025, 14:04:25
    #3
    işlem yaptığın şubeden teslim alabilirsin kamera var zaten. Otomatik parayı içeriye çekiyor
  • 12-04-2025, 14:04:39
    #4
    MeteKartal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Eğer kartı alıp parayı falan vermediyse ay sonu sayımda fazla çıkınca size iade ederler hocam bankayı arayın başvuru yapın
    QR Kullandım
    ozkanboztay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    işlem yaptığın şubeden teslim alabilirsin kamera var zaten. Otomatik parayı içeriye çekiyor
    ATM şubede değil maalesef, sokakta sayım bekleyeceğiz sanırım.
  • 12-04-2025, 14:06:00
    #5
    podos adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    QR Kullandım


    ATM şubede değil maalesef, sokakta sayım bekleyeceğiz sanırım.
    Bankayı ara durumu anlat sayımı beklemene gerek yok
  • 12-04-2025, 14:10:07
    #6
    sayım beklemeden direkt arayıp bankaya haber ver hocam, atm konumunu felan bildir, 24 saat içinde bana iade olmuştu, gün sonu sayımında fazla tutar çıkıyor zaten
  • 12-04-2025, 14:13:09
    #7
    müşteri hizmetleri
  • 12-04-2025, 14:21:00
    #8
    Merhaba. Müşteri hizmetlerini arayın. Para iadesi yapılıyor.
  • 12-04-2025, 14:24:31
    #9
    podos adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Garanti Bankası ATM'sinde Tanımlanamayan para' olduğu belirtildi. Bende o sırada önceki parayı içeride bıraktım oradan ayrıldım sanırım onaylamadım net hatırlamıyorum açıkcası para hesaba geçmemiş, para yüksek ihtimalle ATM içinde kaldı, bu durumda ne yapılmalı? var mı başına böyle bir olay gelen?
    Ben vakıf da böyle bir sounu yaşamıştım. Ta ödeme günüydü cuma olması lazım. Parayı yatırdım atm para sayarken garip bir şekilde makinenin para sayam sesi değişti. Sonra uzunca bei bekletti. Ekrana bir baktım system erorr dedi sonra hiç işlem yapmamış gibi kartı geri verdi, normal ilk açılış menüsüne döndü. Parayı da geri vermedi. Ben onaylamadan, para sayam esnasında atm parayı yuttu. Başında bekledim bir kaç dk insanalrda vardı çünkü baktım hiç bir tepki yok hemen içeri girip, güvenliğe bildirdim. Elime dilekçe verdi beraber doldurduk işte işlem saati, yatırılan tutar, ad soyad vs.. Sonra bankaya teslim ettim banka yetkilileri bana gün sonunda yani akşam 17.00 da işlem kapanınaca atm de ki fazlalık para sizin hesabınıza geçer dedi. Ama cuma gün bekledim geçmedi. Tüm hafta sonu da bir yatmadı. Pazartesi sabah hemen bankaya gittim, atm den sorumlu banka çalışanı o anda zaten benim olaya bakıyomuş. İncelediler. Ordan geri iade yapıldı hesabıma. Biraz meşakkatli ama arkasında durman lazım arkasını aramazsan bankaya devrolunur.