Eğer kartı alıp parayı falan vermediyse ay sonu sayımda fazla çıkınca size iade ederler hocam bankayı arayın başvuru yapın
QR Kullandım
işlem yaptığın şubeden teslim alabilirsin kamera var zaten. Otomatik parayı içeriye çekiyor
ATM şubede değil maalesef, sokakta sayım bekleyeceğiz sanırım.