MeteKartal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Eğer kartı alıp parayı falan vermediyse ay sonu sayımda fazla çıkınca size iade ederler hocam bankayı arayın başvuru yapın
QR Kullandım
ozkanboztay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
işlem yaptığın şubeden teslim alabilirsin kamera var zaten. Otomatik parayı içeriye çekiyor
ATM şubede değil maalesef, sokakta sayım bekleyeceğiz sanırım.