Garanti Bankası ATM'sinde Tanımlanamayan para' olduğu belirtildi. Bende o sırada önceki parayı içeride bıraktım oradan ayrıldım sanırım onaylamadım net hatırlamıyorum açıkcası para hesaba geçmemiş, para yüksek ihtimalle ATM içinde kaldı, bu durumda ne yapılmalı? var mı başına böyle bir olay gelen?
Ben vakıf da böyle bir sounu yaşamıştım. Ta ödeme günüydü cuma olması lazım. Parayı yatırdım atm para sayarken garip bir şekilde makinenin para sayam sesi değişti. Sonra uzunca bei bekletti. Ekrana bir baktım system erorr dedi sonra hiç işlem yapmamış gibi kartı geri verdi, normal ilk açılış menüsüne döndü. Parayı da geri vermedi. Ben onaylamadan, para sayam esnasında atm parayı yuttu. Başında bekledim bir kaç dk insanalrda vardı çünkü baktım hiç bir tepki yok hemen içeri girip, güvenliğe bildirdim. Elime dilekçe verdi beraber doldurduk işte işlem saati, yatırılan tutar, ad soyad vs.. Sonra bankaya teslim ettim banka yetkilileri bana gün sonunda yani akşam 17.00 da işlem kapanınaca atm de ki fazlalık para sizin hesabınıza geçer dedi. Ama cuma gün bekledim geçmedi. Tüm hafta sonu da bir yatmadı. Pazartesi sabah hemen bankaya gittim, atm den sorumlu banka çalışanı o anda zaten benim olaya bakıyomuş. İncelediler. Ordan geri iade yapıldı hesabıma. Biraz meşakkatli ama arkasında durman lazım arkasını aramazsan bankaya devrolunur.