• 11-04-2025, 19:34:55
    #1
    tr icinden appledan alinmis 15 prom var temiz durumda 65 bine almistim ciktigi sene. simdi 2. el fiyatlarina baktigimda sahibinden de falan kapali kutu yurtdisi ilanlar cok uygun fiyata dolu. tabi gercek ilanlar mi bilmiyorum. sormak istedigim yd urun varken insanlae 2. el tr iphone aliyoe mu? piyasa ne durumda
  • 11-04-2025, 19:40:00
    #2
    Gerçek ilanlardır yurtdışı fiyatları ucuz zaten normal. Ben kendi adıma yurtdışı tercih etmem avantajlı gelmiyor.
    Yurtdışı tercih eden kadar etmeyende var çünkü ülkede hergün bir kanun değişiyor, yarın kullanım süresinin 1 aya düşmeyeceğinin garantisi yok
  • 11-04-2025, 20:02:42
    #3
    iPhone 12 Pro Max, 13 Pro Max, 14 Pro Max, 15 Pro Max hepsini yurtdışından aldım. 14 Pro Max'e kadar satıp yenisini alıyordum. 14 Pro Max'i 6k'nın son gününde kaydettim. Ondan sonra yurtdışı 15 Pro Max aldım. Yurtdışından 2 tane 16 Pro Max alırsanız 80-85k civarı, tax free ile daha da uyguna gelir de neyse. TR'den bir tane alırsanız 100k şu an en ucuzu, iki tane alınca biliyorsunuz kapanma derdi olmuyor. kalan 4 ayda diğer cihaza iCloud ile hemen aktarıyorsunuz. Şimdi size soruyorum, aynı telefonu Türkiye'den alıp -20k içerde olmak mı? Yurtdışından 2 tane alıp 20k cebinizde kalması mı?
  • 11-04-2025, 20:12:22
    #4
    Gördüğünüz ilanların yarısı balon fiyattır bilginiz olsun.
  • 11-04-2025, 21:08:37
    #5
    ZINKKK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gerçek ilanlardır yurtdışı fiyatları ucuz zaten normal. Ben kendi adıma yurtdışı tercih etmem avantajlı gelmiyor.
    Yurtdışı tercih eden kadar etmeyende var çünkü ülkede hergün bir kanun değişiyor, yarın kullanım süresinin 1 aya düşmeyeceğinin garantisi yok
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    iPhone 12 Pro Max, 13 Pro Max, 14 Pro Max, 15 Pro Max hepsini yurtdışından aldım. 14 Pro Max'e kadar satıp yenisini alıyordum. 14 Pro Max'i 6k'nın son gününde kaydettim. Ondan sonra yurtdışı 15 Pro Max aldım. Yurtdışından 2 tane 16 Pro Max alırsanız 80-85k civarı, tax free ile daha da uyguna gelir de neyse. TR'den bir tane alırsanız 100k şu an en ucuzu, iki tane alınca biliyorsunuz kapanma derdi olmuyor. kalan 4 ayda diğer cihaza iCloud ile hemen aktarıyorsunuz. Şimdi size soruyorum, aynı telefonu Türkiye'den alıp -20k içerde olmak mı? Yurtdışından 2 tane alıp 20k cebinizde kalması mı?
    MuhammedE adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gördüğünüz ilanların yarısı balon fiyattır bilginiz olsun.
    haklısınız hocam tabi yurtdışı almak daha mantıklı ama bu durumda tr cihazlar için 2. el piyasası ölmüş demektir. gidip 40kya yd iphone 16 alınabilirken kimse gidip kullanılmış tr 15 15 prolara 50 60 vermez.