iPhone 12 Pro Max, 13 Pro Max, 14 Pro Max, 15 Pro Max hepsini yurtdışından aldım. 14 Pro Max'e kadar satıp yenisini alıyordum. 14 Pro Max'i 6k'nın son gününde kaydettim. Ondan sonra yurtdışı 15 Pro Max aldım. Yurtdışından 2 tane 16 Pro Max alırsanız 80-85k civarı, tax free ile daha da uyguna gelir de neyse. TR'den bir tane alırsanız 100k şu an en ucuzu, iki tane alınca biliyorsunuz kapanma derdi olmuyor. kalan 4 ayda diğer cihaza iCloud ile hemen aktarıyorsunuz. Şimdi size soruyorum, aynı telefonu Türkiye'den alıp -20k içerde olmak mı? Yurtdışından 2 tane alıp 20k cebinizde kalması mı?