tr icinden appledan alinmis 15 prom var temiz durumda 65 bine almistim ciktigi sene. simdi 2. el fiyatlarina baktigimda sahibinden de falan kapali kutu yurtdisi ilanlar cok uygun fiyata dolu. tabi gercek ilanlar mi bilmiyorum. sormak istedigim yd urun varken insanlae 2. el tr iphone aliyoe mu? piyasa ne durumda