• 05-04-2025, 20:44:00
    #19
    Gözünde büyütmenden kaynaklı bitmediğini düşünüyorum. Algıyla ilgili bir durum yani. Algını değiştirirsen otomatik olarak yüklediğin bu büyük anlamdan kurtulacak, özgürleşeceksin.z
  • 05-04-2025, 20:45:56
    #20
    teatral adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gözünde büyütmenden kaynaklı bitmediğini düşünüyorum. Algıyla ilgili bir durum yani. Algını değiştirirsen otomatik olarak yüklediğin bu büyük anlamdan kurtulacak, özgürleşeceksin.z
    O kadar çok güzel anılar varki onun bulunduğu şehri bile terkettim şimdi memlekette bile oturup düşünüyorum o aklnmda hep dokunsan ağlarım arkadaşlarım bile burda değil gittiler başka yerlere
  • 05-04-2025, 20:47:36
    #21
    Yoruk624 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    O kadar çok güzel anılar varki onun bulunduğu şehri bile terkettim şimdi memlekette bile oturup düşünüyorum o aklnmda hep dokunsan ağlarım arkadaşlarım bile burda değil gittiler başka yerlere
    Bir hobiyle uğraşmayı deneyebilirsin. Çünkü bu kadar kafana takmanın en büyük sebebi bir başınalık da bence. Ayrıca tabi şunu da söyleyeyim, bitmeyen acı yoktur. Bazen de dibine kadar yaşamak gerekir ki, sonrasında düze çıkabilsein.
  • 05-04-2025, 20:48:38
    #22
    Geçmiş olsun , unutulmaz sadece alisilir. Tabi bu süreç çok uzun . Engin Nurşani sarkilari dinleyip duygularını kontrol altına almalısın . Diğer türlü ansızın gözlerde yaşlar dolar içten bir şarkı duyuldugunda
  • 05-04-2025, 20:53:18
    #23
    Sen gel bir de bunları annesini ,babasını ,kardeşini veya evladını kaybedenlere sor.Gerçek acıyı onlar anlatsın size.Aşk acısı onlara çok basit gelir.İllaki sizinki de acıdır ama inanın çok büyük acılar var hayatta.
    Kendinize değer vermeyi öğrenin.Size değer vermeyene vermeyin.Dünya dönmeye devam ediyor.Çaresi olmayan acılar yukarda yazdıklarım sadece gerisi gelip geçici.Duygular ile değil mantıkla hareket ederseniz çözümü kendiniz bulursunuz.Tecrübeyle sabit.Biz de parçaladık zamanında kendimizi kollarımda bile hala izleri duruyor .Yıllar geçince yaş ilerledikce insan ne salakmışım diyor kendi kendine.O yüzden yaşayan olarak yazıyorum .Kendinize değer verin ve size değer verenlere değer verip.Aşkından istediğin kadar acı çek değişen birşey olmayacak.Değmeyecek insanlara değer vermeyeceksin.Biz zamanında verdik.Şimdi verirmiyim aşkımdan gebersem de vermem ki vermedim değerimi bilmeyen sevdiğim de olsa yol verdim geçtim.İnsan alışıyor alışmıyorum diye birşey yok.Anne baba kardeş evlat acılarının yanında aşk acısı çerez gibi o yüzden dediklerimi dikkate almanızı tavsiye ederim.Mantıkla hareket edin.Yaş 35 çok şeyi tecrübe ettim sayılır.
  • 05-04-2025, 20:54:05
    #24
    newsgaddar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geçmiş olsun , unutulmaz sadece alisilir. Tabi bu süreç çok uzun . Engin Nurşani sarkilari dinleyip duygularını kontrol altına almalısın . Diğer türlü ansızın gözlerde yaşlar dolar içten bir şarkı duyuldugunda
    Engin dedinde iyice kahroldum yakın arkadaşımdı mekanincennet olsun kontrol altına alabilirkm inşallah
  • 05-04-2025, 20:55:14
    #25
    Abdullah07 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sen gel bir de bunları annesini ,babasını ,kardeşini veya evladını kaybedenlere sor.Gerçek acıyı onlar anlatsın size.Aşk acısı onlara çok basit gelir.İllaki sizinki de acıdır ama inanın çok büyük acılar var hayatta.
    Kendinize değer vermeyi öğrenin.Size değer vermeyene vermeyin.Dünya dönmeye devam ediyor.Çaresi olmayan acılar yukarda yazdıklarım sadece gerisi gelip geçici.Duygular ile değil mantıkla hareket ederseniz çözümü kendiniz bulursunuz.
    Haklisiniz yuksrdakilerin yanında benimki acı değil Allah her kese sabır versin
  • 06-04-2025, 08:07:11
    #26
    Zaman her şeyin ilacı... başka şeylere odaklanmak gerek.
  • 06-04-2025, 14:44:31
    #27
    Evlendiğini gördüğün an geçiyor dostum merak etme