Yoruk624 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
O kadar çok güzel anılar varki onun bulunduğu şehri bile terkettim şimdi memlekette bile oturup düşünüyorum o aklnmda hep dokunsan ağlarım arkadaşlarım bile burda değil gittiler başka yerlere
Bir hobiyle uğraşmayı deneyebilirsin. Çünkü bu kadar kafana takmanın en büyük sebebi bir başınalık da bence. Ayrıca tabi şunu da söyleyeyim, bitmeyen acı yoktur. Bazen de dibine kadar yaşamak gerekir ki, sonrasında düze çıkabilsein.