Sen gel bir de bunları annesini ,babasını ,kardeşini veya evladını kaybedenlere sor.Gerçek acıyı onlar anlatsın size.Aşk acısı onlara çok basit gelir.İllaki sizinki de acıdır ama inanın çok büyük acılar var hayatta.
Kendinize değer vermeyi öğrenin.Size değer vermeyene vermeyin.Dünya dönmeye devam ediyor.Çaresi olmayan acılar yukarda yazdıklarım sadece gerisi gelip geçici.Duygular ile değil mantıkla hareket ederseniz çözümü kendiniz bulursunuz.Tecrübeyle sabit.Biz de parçaladık zamanında kendimizi kollarımda bile hala izleri duruyor .Yıllar geçince yaş ilerledikce insan ne salakmışım diyor kendi kendine.O yüzden yaşayan olarak yazıyorum .Kendinize değer verin ve size değer verenlere değer verip.Aşkından istediğin kadar acı çek değişen birşey olmayacak.Değmeyecek insanlara değer vermeyeceksin.Biz zamanında verdik.Şimdi verirmiyim aşkımdan gebersem de vermem ki vermedim değerimi bilmeyen sevdiğim de olsa yol verdim geçtim.İnsan alışıyor alışmıyorum diye birşey yok.Anne baba kardeş evlat acılarının yanında aşk acısı çerez gibi o yüzden dediklerimi dikkate almanızı tavsiye ederim.Mantıkla hareket edin.Yaş 35 çok şeyi tecrübe ettim sayılır.