Abdullah07 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sen gel bir de bunları annesini ,babasını ,kardeşini veya evladını kaybedenlere sor.Gerçek acıyı onlar anlatsın size.Aşk acısı onlara çok basit gelir.İllaki sizinki de acıdır ama inanın çok büyük acılar var hayatta.
Kendinize değer vermeyi öğrenin.Size değer vermeyene vermeyin.Dünya dönmeye devam ediyor.Çaresi olmayan acılar yukarda yazdıklarım sadece gerisi gelip geçici.Duygular ile değil mantıkla hareket ederseniz çözümü kendiniz bulursunuz.
Haklisiniz yuksrdakilerin yanında benimki acı değil Allah her kese sabır versin