• 04-04-2025, 00:53:44
    #10
    Kurumsal Üye
    Ice Tea’da bir kez denedikten sonra tamamen soğudum
  • 04-04-2025, 00:55:43
    #11
    Kendisini hiç yemedim ama tadına bayılıyorum
    (Mango aromalı fuse tea, ice tea içtiğim için)
  • 04-04-2025, 00:57:06
    #12
    Mango güzel meyvedir. Salataya falan kattıklarında daha da hoş oluyor tadı lif olarak fazla ve acıktırmıyor. Arayacağım bir meyve değil, olmasa da olur tarzında bir meyve
  • 04-04-2025, 00:57:15
    #13
    Üyeliği durduruldu
    Onurss adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ice Tea’da bir kez denedikten sonra tamamen soğudum
    Perşembe pazarından orijinal meyvesini al dene hemşerim. İce Tea'da tadı olmaz onun.😀
  • 04-04-2025, 00:59:02
    #14
    Kurumsal Üye
    tiscali adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Perşembe pazarından orijinal meyvesini al dene hemşerim. İce Tea'da tadı olmaz onun.😀
    Perşembe pazarında hiç rastlamadım ama halk pazarında olabilir
  • 04-04-2025, 10:54:59
    #15
    Tatlı ve sulu olanını bulursam kesin alırım. Ama bazıları fazla ham ve lifli olabiliyor, bu yüzden seçerken dikkat etmek lazım. Herkes mangoyu sevmez. Kimi insanlar fazla tatlı veya yumuşak bulabiliyor.
    Ama olgun bir mango yerseniz, kıvamı ve kokusuyla gerçekten farkını hissettirir. Hem taze tüketmek hem de tatlılara eklemek için harika bir meyve olduğunu düşünüyorum.