Mango Hakkında Ne Düşünüyorsunuz? :)
14
●266
- 04-04-2025, 00:57:06Mango güzel meyvedir. Salataya falan kattıklarında daha da hoş oluyor tadı lif olarak fazla ve acıktırmıyor. Arayacağım bir meyve değil, olmasa da olur tarzında bir meyve
- 04-04-2025, 00:57:15Üyeliği durdurulduPerşembe pazarından orijinal meyvesini al dene hemşerim. İce Tea'da tadı olmaz onun.😀Onurss adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 04-04-2025, 00:59:02Perşembe pazarında hiç rastlamadım ama halk pazarında olabilirtiscali adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 04-04-2025, 10:54:59Tatlı ve sulu olanını bulursam kesin alırım. Ama bazıları fazla ham ve lifli olabiliyor, bu yüzden seçerken dikkat etmek lazım. Herkes mangoyu sevmez. Kimi insanlar fazla tatlı veya yumuşak bulabiliyor.
Ama olgun bir mango yerseniz, kıvamı ve kokusuyla gerçekten farkını hissettirir. Hem taze tüketmek hem de tatlılara eklemek için harika bir meyve olduğunu düşünüyorum.
