Tatlı ve sulu olanını bulursam kesin alırım. Ama bazıları fazla ham ve lifli olabiliyor, bu yüzden seçerken dikkat etmek lazım. Herkes mangoyu sevmez. Kimi insanlar fazla tatlı veya yumuşak bulabiliyor.
Ama olgun bir mango yerseniz, kıvamı ve kokusuyla gerçekten farkını hissettirir. Hem taze tüketmek hem de tatlılara eklemek için harika bir meyve olduğunu düşünüyorum.