Konu
Mango Hakkında Ne Düşünüyorsunuz? :)
04-04-2025, 00:57:06
#12
Faikyilmaz
Mango güzel meyvedir. Salataya falan kattıklarında daha da hoş oluyor tadı lif olarak fazla ve acıktırmıyor. Arayacağım bir meyve değil, olmasa da olur tarzında bir meyve