• 03-04-2025, 22:37:26
    #10
    Üyeliği durduruldu
    Sazlon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yasal olarak firma devri yapılmadıysa değil Kurumsal Plus, Moderatör olsa farketmiyor
    Yasal olarak Noter'den yapildi hersey diyelim, burada konu devrine geldi sira. Ama r10'da birde iki tarafinda Kurumsal Plus uyelik satin alma sarti var, ben onu kastettim.

    " Ek olarak konuyu devir eden ve devir alan tarafların ikisinin de Kurumsal Plus üye olması gerekmektedir. Aksi halde devir/satış işlemleri yasaklanmıştır. "
  • 03-04-2025, 22:44:26
    #11
    Qui non proficit, deficit
    tiscali adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yasal olarak Noter'den yapildi hersey diyelim, burada konu devrine geldi sira. Ama r10'da birde iki tarafinda Kurumsal Plus uyelik satin alma sarti var, ben onu kastettim.

    " Ek olarak konuyu devir eden ve devir alan tarafların ikisinin de Kurumsal Plus üye olması gerekmektedir. Aksi halde devir/satış işlemleri yasaklanmıştır. "
    Aynı şeyi bahsediyoruz, yasal devir yapılmazsa üyeliğin faydası olmadığından söz ediyorum değerli hocam.
  • 03-04-2025, 22:53:44
    #12
    Üyeliği durduruldu
    tiscali adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yasal olarak Noter'den yapildi hersey diyelim, burada konu devrine geldi sira. "
    Sazlon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aynı şeyi bahsediyoruz, yasal devir yapılmazsa üyeliğin faydası olmadığından söz ediyorum değerli hocam.
    Ayni seyden bahsetmiyoruz hocam. Neyse hocam benim için farketmez ben firma falan degilim zaten. Gariban bir r10 uyesiyim..
    Hayirli geceler..