Yasal olarak firma devri yapılmadıysa değil Kurumsal Plus, Moderatör olsa farketmiyor
Yasal olarak Noter'den yapildi hersey diyelim, burada konu devrine geldi sira. Ama r10'da birde iki tarafinda Kurumsal Plus uyelik satin alma sarti var, ben onu kastettim.
" Ek olarak konuyu devir eden ve devir alan tarafların ikisinin de Kurumsal Plus üye olması gerekmektedir. Aksi halde devir/satış işlemleri yasaklanmıştır. "