Yasal olarak Noter'den yapildi hersey diyelim, burada konu devrine geldi sira. "
Aynı şeyi bahsediyoruz, yasal devir yapılmazsa üyeliğin faydası olmadığından söz ediyorum değerli hocam.
Ayni seyden bahsetmiyoruz hocam.

Neyse hocam benim için farketmez ben firma falan degilim zaten. Gariban bir r10 uyesiyim..
Hayirli geceler..