tiscali adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yasal olarak Noter'den yapildi hersey diyelim, burada konu devrine geldi sira. Ama r10'da birde iki tarafinda Kurumsal Plus uyelik satin alma sarti var, ben onu kastettim.

" Ek olarak konuyu devir eden ve devir alan tarafların ikisinin de Kurumsal Plus üye olması gerekmektedir. Aksi halde devir/satış işlemleri yasaklanmıştır. "
Aynı şeyi bahsediyoruz, yasal devir yapılmazsa üyeliğin faydası olmadığından söz ediyorum değerli hocam.