• 26-03-2025, 13:47:19
    #1
    Selamlar dostlar,

    Forumda 2-3 haftadır PayTR'nin bireysel başvuru konusu vardı. Ben de katıldım ve başvurum kabul edildi, anladığım kadarıyla şuan sanal pos'u kullanabiliyorum.
    Fakat aklıma takılan bir soru var o da ben firma olmadığım için fatura kesemiyor oluşum. Sonuç olarak paytr üzerinden ödeme alırsam bu bir gelir kabul edilecek ve bunun da faturasını kesmem gerekecek. Müşteri hizmetlerini aradım fakat tatmin edici bir cevaba ulaşamadım. Eğer faturasız ilerlersem devlet 1-2 sene sonra misliyle alır diye de düşünüyorum. Bu sisteme dahil olan bilgili kişiler rica etsem beni aydınlatabilir mi?

    İyi forumlar.
  • 26-03-2025, 13:51:11
    #2
    Hocam maliye eninde sonunda kapınızı çalar.
  • 26-03-2025, 14:00:49
    #3
    zaten ilk satışta fatura istiyorlar
  • 26-03-2025, 14:03:04
    #4
    Sefakrlk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    zaten ilk satışta fatura istiyorlar
    Hocam işte benim de anlamadığım konu bu madem fatura isteniyorsa niye bireysel başvuru açıyorlar ki
  • 26-03-2025, 14:08:18
    #5
    @PayTR; rica etsem konuyla ilgili bilgi sağlayabilir misiniz?
  • 26-03-2025, 14:47:41
    #6
    @PayTR; aklımızda deli sorular
  • 26-03-2025, 15:39:53
    #7
    @PayTR; aynı cevabı ben de merak ediyorum.
    Bari şahıs işletmelerine ayda 30k ciroya kadar 7 gün 0 komisyon yapsaydınız

    insanlar faturasız nasıl satış yapacak, hadi yaptı diyelim, maliyeye bu durumu nasıl açıklayacak
  • 26-03-2025, 16:41:39
    #8
    Kurumsal PLUS
    Merhaba,
    Web sayfanız üzerinden gelir elde ediyorsanız ve muafiyetiniz, herhangi teşvikiniz yok ise kazanç elde ettiğiniz tutara bağlı olarak vergi levhanızın bulunması ve fatura kesmeniz gerekmektedir.
    Vergilendirme ve faturalandırma hakkında detaylı bilgiye size en yakın Vergi Dairesinden ulaşmanız daha sağlıklı olacaktır
    Teşekkürler
    Saygılarımızla