@PayTR; aynı cevabı ben de merak ediyorum.
Bari şahıs işletmelerine ayda 30k ciroya kadar 7 gün 0 komisyon yapsaydınız

insanlar faturasız nasıl satış yapacak, hadi yaptı diyelim, maliyeye bu durumu nasıl açıklayacak