Selamlar dostlar,

Forumda 2-3 haftadır PayTR'nin bireysel başvuru konusu vardı. Ben de katıldım ve başvurum kabul edildi, anladığım kadarıyla şuan sanal pos'u kullanabiliyorum.
Fakat aklıma takılan bir soru var o da ben firma olmadığım için fatura kesemiyor oluşum. Sonuç olarak paytr üzerinden ödeme alırsam bu bir gelir kabul edilecek ve bunun da faturasını kesmem gerekecek. Müşteri hizmetlerini aradım fakat tatmin edici bir cevaba ulaşamadım. Eğer faturasız ilerlersem devlet 1-2 sene sonra misliyle alır diye de düşünüyorum. Bu sisteme dahil olan bilgili kişiler rica etsem beni aydınlatabilir mi?

İyi forumlar.