Hocam ben de kaybettim geçen sene milyonluk bir adamken şu anda milyonluk borçluyum kaybım 3 milyon borcum 1 milyon öyle söyliyim toparlamaya çalışıyorum şu anda yapılacak işlemler belli öncelikle o kumar oynadığını herkesin bilmesi gerekiyor ailenden daha sonra İstanbul’daysan Bakırköy’de ruh ve Sinir hastalıkları Hastanesi’nde kumar ile ilgili terapi veriyorlar hatta ben de oradayım Daha sonra tuşlu telefona geçeceksin daha sonra da bankalarını ailenden birisine devredeceksin uygulamalarını işlemler bu şekilde ben şu anda yedi aydan beri oynamıyorum aklıma gelmiyor gelse bile terapiye gittiğim için yapacağın şeyleri biliyorum ya da oynama isteği geldiğinde neler yapacağını biliyorsun
Yaşadığın şeylerin aynısını ben de yaşadım bu arada kaybettikçe daha da atıyorsun kurtarırım düşüncesine giriyorsun daha da batıyorsun ne olursa olsun yakın gördüğün kişilere ailene eşine annene babana bu durumu ne olursa olsun açıkla Açıklamazsan daha çok batarsın ben öyle oldum kimseye anlatamadım ama şu anda çok rahatım biraz kontrol altında yaşayacaksın birkaç sene Başka çaren yok bu bir hastalık bunu da kabul etmen gerekiyor tansiyon şeker gibi ve bunun ilacı yok terapi görmekten başka çaren yok öyle söyliyim bir sorun olursa DM’den yazabilirsin ya da buradan yazabilirsin