• 23-03-2025, 18:26:14
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Daha önce hiç E-Ticaret yaptınız mı?
    Evet ise neler yaptınız?
    Hayır ise e-ticaret tarafını nasıl görüyorsunuz?
    Ve son olarak başlamak ister miydiniz?

    Anket konumuza katılım sağlarsanız mutlu oluruz.
    Teşekkürler.
  • 23-03-2025, 18:35:25
    #2
    anket açılmamış hocam
  • 23-03-2025, 18:39:43
    #3
    Evet yapıyoruz + danışmanlıklar veriyoruz trendyol ve hepsiburada için bunlar dışında sosyal medya yönetimi ve dijital pazarlama hizmetlerimizde var e-ticaret de dahil bu hizmetlere.
    Aylık ürünün fiyat ortalamasına göre cirolar değişiyor örneğin 200TL ortalam fiyatı olan bir mağaza aylık 70 80K (İlk Ay Dahil) kazanır ve kazandırabiliriz bunlar ürüne kategoriye göre değişiklik gösterir unutmayın.
    Önerim şu yönde
    Giyim Ayakkabı v.s gibi sektörlere üretici değilseniz girmeyin. Ürün satıcaksanız ise üretici olmadan fiyatı çok çok uyguna almanız lazım yanlış hesaplarsanız batarsınız kargo ücretleri komisyonlar v.s kazandırmaz zararına sattırır bu yüzden üreticiden direk almanız ve en uygundan almanız lazım ya da o fiyatlara toptancıdan bulursanız v.s
  • 23-03-2025, 18:58:47
    #4
    Hiç e-ticaret yapmadım.Bu saatten sonrada fiziki ürünleri satmam.

    Sektördeki maliyetler ve tüketicinin ağır cahil olması yüzünden bulaşmam...
  • 23-03-2025, 19:11:11
    #5
    Hayatımın en güzel günleriydi.
    Kötü geçse bile şu anki en iyi durumdan bile daha iyiydi benim için.

    Para kazanmanın keyfini almıştım. Çok geliştirdi beni. Fiziksel ürün sattım.

    Keşke borçla başlamak yerine biraz sermayem olsaydı diyorum. Ödemeler çok belimi bükmüştü.

    Yine imkanım olsa yine yaparım. Verdiği haz benim için çok iyiydi.

    Müşterilerin tekrar sipariş vermesi, bir müşterinin tek seferde 7.000₺'lik sipariş vermesi hiç unutmadığım anlardan. Bir de kargo şubeleriyle tartışmam.
  • 23-03-2025, 20:16:43
    #6
    Üyeliği durduruldu
    eBay Dropshipping deneyen oldu mu sayın hocam'lar
  • 24-03-2025, 21:00:05
    #7
    Etsy de bir süre denedim ama ürünler büyük olduğu için kargoda sorunlar yaşadım ve bitirdim